Szerződési feltételek

A honlapon található árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.

 

Az árak és a készlet tájékoztató jellegűek, hivatalos ajánlattételnek nem minősül! Az árváltozás jogát fenntartjuk! 

• Jelen webáruház (www.rahimezzuk.hu) bármely oldalának vagy részletének letöltése illetve használata kizárólag a jelen Általános Szabályzat, Feltételek illetve a webáruház adatvédelmi nyilatkozatának elfogadása esetén      engedélyezett. A webáruház történő regisztráció fentieken túli feltétele a Regisztrációs Szabályzat elfogadása.

• A webáruház üzemeltetője: Szőllős Roland (a továbbiakban Üzemeltető)

9797 Nárai, József Attila utca 9.

Telefon: +36 30 876-9576

email: rahimezzuk@rahimezzuk.hu

Nyilvántartási szám:50892918

adószám: 67879335-2-38)

képviselője: Szőllős Roland

• Üzemeltető által e webáruházban nyújtott szolgáltatások, termékek pontos tartalmát és azok díjait az adott szolgáltatás, termék megrendelésére létrehozott felületen ismerheti meg.

• Jelen webáruház működtetése során az Üzemeltető az általános biztonsági előírásoknál nagyobb fokú védelmet nem vár el a felhasználóktól.

• A webáruház található minden adat és információ - ellenkező megjelölés hiányában - Üzemeltető szellemi alkotása, melyek felhasználása kizárólag Üzemeltető előzetes írásbeli hozzájárulása esetén lehetséges.

• Tilos a webáruházban elérhető adatok és információkat későbbi üzletszerű felhasználás céljából bármilyen módon gyűjteni, tárolni, rendszerezni. Tilos a webáruházban található személyes adatokat későbbi felhasználás céljából bármilyen módon gyűjteni, tárolni, rendszerezni. A webáruház tartalma kizárólag a webáruház céljának megfelelő célból használható fel.

• Üzemeltető saját szándékos károkozása kivételével teljes mértékben kizárja kártérítési felelősségét a webáruház használata során vagy annak elérhetetlensége, bármilyen hibája, jogellenes megváltoztatása, az azon szereplő adatok vagy azok pontatlansága, a Honlapon megjelenő szöveges vagy egyéb tartalom jellege vagy hibája illetve hiányos volta miatt bekövetkező minden közvetlen és közvetett, vagyoni és nem vagyoni kár tekintetében. Üzemeltető nem vállal felelősséget a webáruházban regisztrált felhasználói illetve hirdetői által közzétett adatok és/vagy információk által okozott károk tekintetében.

• A webáruházban megjelenő minden adat és információ csupán tájékoztató jellegű.

• A webáruház tartalma felett kizárólag Üzemeltető jogosult dönteni, így bármiféle előzetes vagy utólagos értesítés illetve indoklás nélkül jogosult bármilyen tartalmi elemet - így a felhasználók illetve hirdetők által feltöltött adatokat is - véglegesen vagy átmenetileg törölni illetve elérhetetlenné tenni.

• A webáruházban történő regisztrációt jelentő szolgáltatást Üzemeltető bármiféle előzetes vagy utólagos értesítés illetve indoklás nélkül jogosult törölni vagy felfüggeszteni.

• A webáruházban elhelyezett, az 1. pontban jelölt tartományon kívülre mutató hivatkozások (linkek) segítségével elérhető kiszolgálók és tartalmak nem állnak az  Üzemeltető fennhatósága alatt, így ezek meglátogatása kizárólag a felhasználó saját felelősségére történhet.

• Tekintettel arra, hogy az Internet nyílt, biztonságosnak nem tekinthető hálózat, az elektronikus formában továbbított üzenetek megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk tekintetében az Üzemeltető minden kártérítési felelősséget kizár.

• A webáruház használatával kapcsolatos jogviszonyokat a magyar jog szerint kell megítélni.

 

Elérhetőségeink 

Szőllős Roland

9797 Nárai, József Attila utca 9.

Telefon: +3630/876-9576

E-mail: rahimezzuk@rahimezzuk.hu

Honlap: http://www.rahimezzuk.hu

 

Telefonszámomon hétköznap 8.00-17.00 óra érdeklődhet,  megrendelésével kapcsolatos minden kérdésére készséggel válaszolok. 

 

A megrendeléseket naponta lezárom, hogy a termékeket mihamarabb elküldhessem Önnek. A különböző napokon megrendelt cikkeket csak külön csomagban tudom szállítani.

Rendelését az Ön kérésére módosítani, azt kiegészíteni a megrendelés napján, a vevőszolgálati időben van lehetőségem.

 

Fizetés

Csak a csomag átvételekor! 

Ön a megrendelt áruért csak a csomag kézhezvételekor utánvéttel a kézbesítőnek fizet. A következő költségeket számítjuk fel minden megrendelés esetén:

Szállítási díj: 1.590 Ft.

 

Külföldi megrendelés esetén kérje egyedi ajánlatunkat!

Emailben elküldött rendelés esetén kérem, tüntesse fel telefonszámát, hogy szükség esetén értesíthessem.

 

Házhozszállítás 

Szállítás: 1-7 napon belül; nagy kereslet esetén előfordulhat, hogy egyes termékekből hiány keletkezik, s így a megrendelt árucikkeket több csomagban tudom csak elküldeni.

Ebben az esetben mindig tájékoztatom a várható szállítás idejéről! 

 

A csomagban mellékelt számlán, esetleg levélben közlöm a hiányzó termékek szállítási információit.

A küldemény átvételekor a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs hozzá mellékelve sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, kérem, ne vegye át a csomagot. Előforduló áruhiány esetén küldje el címemre a jegyzőkönyvet, és pótolom a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében, kérjük őrizze meg a csomag kifizetését igazoló pénzbizonylatot. 

A csomagokat a GLS Hungária Kft. csomagszállító cég szállítja Önnek!

 

 

Személyes átvétel:

Lehetőség van személyes átvételre, ebben az esetben a fizetés módja készpénzes fizetés, amely a termék átvételekor kell hogy kiegyenlítésre kerüljön. Ebben az esetben nincs postaköltség.

A csomag átvételére előre egyeztetett időpontban van lehetőség.

 

A vásárlás menete 

Regisztráció és bejelentkezés nélkül böngészhet a webáruházban található termékek között. Amennyiben elégedett a kosár tartalmával, csupán 3 egyszerű lépéssel feladhatja rendelését! 

1. Azonosítás

Ha Ön új vásárló, regisztrálhatja magát, hogy a jövőben még kényelmesebben vásárolhasson!

Ha Ön már regisztrált felhasználó, akkor a megszokott felhasználó nevével és jelszóval kell belépnie.

2. Szállítási és számlázási adatok megadása/ellenőrzése

Sikeres azonosítás után a webáruház automatikusan kéri Öntől adatainak megadását.

3. Visszaigazolás

A vásárlás befejeztével Ön egy e-mail üzenetben kap visszaigazolást megrendelt termékeiről. Ha mindez megtörtént, Önnek már csak akkor kell fizetnie, mikor a terméket átvette!

 

Böngészés a termékek között 

A webáruházban található termékeket egy könnyen kezelhető katalógusba soroltuk. A lap bal oldalán található katalógus egyes alkategóriáit azok címére kattintva érheti el. Amennyiben a kategória tartalmaz termékeket, akkor rögtön láthatóvá válik egy lista nézet, mely a termékek nevét és árát tartalmazza. A termékek nevére kattintva megtekintheti a termék részletes leírását, illetve a termékről készült képeket, melyek minden esetben illusztrációként szolgálnak. Ha másik kategóriát szeretne megnézni, akkor a felső navigációban található linkek bármelyikére kattintva térhet vissza egy szinttel feljebb a katalógusban.

Amennyiben a böngészés helyett gyorsabban szeretne egy terméket megtalálni, akkor használhatja az oldal keresőjét, mellyel termék nevére, leírására is kereshet.

 

A kosár használata 

Ha megtalálta az Önnek megfelelő terméket, akkor a kosárba gombra kattintással teheti azt virtuális bevásárló kosarába

Kosarában lévő termékek összértékét folyamatosan nyomon követheti a képernyő jobb oldalán található Kosár mezőben. Amennyiben azt is meg szeretné nézni, hogy eddig mit tett a kosarába, akkor a  Kosár  gombra kattintva érheti el tételes listáját.

 

A kosár tartalmának felsorolásakor az egyes tételeket külön-külön láthatja. A lista végén a kosárba rakott termékek végösszege látható, mely a bruttó végösszegből áll. Ha valamelyik terméket mégsem kívánja megrendelni, akkor az adott terméket a termék sorában található Töröl gombra kattintva veheti ki a kosárból.

 

Megrendelés

A kosár tartalmának átnézése után kattintson a MEGRENDELEM feliratra. Ha korábban már regisztrált és bejelentkezett állapotban van, akkor ellenőriznie kell a Szállítási, Számlázási és Fizetési információkat. Amennyiben nincs bejelentkezve, a Belépés feliratra kattintva teheti meg. Ha még nem regisztrálta magát, akkor a Regisztráció feliratra kattintva érheti el a regisztrációs űrlapot. Az adatok gondos egyeztetése után a Küldés gombra kattintva küldheti el megrendelését, amiről azonnal visszaigazolást kap email üzenetben a regisztrációkor megadott email címére.

 

A 45/2014-es kormányrendelet a PTK változása miatt új rendelkezéseket írt elő a webáruházakra. Ezeket az előírásokat mi is teljesítettük. Az új ÁSZF letölthető a weboldalról, amelyből most kiemeltük a legfontosabb változásokat:

A kereskedők, vállalkozások, s a fogyasztók figyelmét szeretné felhívni ezúton is a hatóság, hiszen a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet június 13-án lépett hatályba, így pl. az online webáruházak tájékoztatásai előírásait az új rendelkezéseknek megfelelően kell megjeleníteni.

A Kormányrendelet az eddig hatályos 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet (a távollévők között kötött szerződésekről) és 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet (az üzleten kívül fogyasztóval kötött szerződésekről ) rendelkezéseit váltja fel, és egyesíti is egyben.

Vannak új, vannak módosult szabályok az online kereskedelem, illetve az üzleten kívüli árusítás (pl. termékbemutatók, utazással egybekötött termékbemutatók) területén, az alábbiakban a főbb rendelkezésekre kívánja felhívni a figyelmet a hatóság.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződésekre kell alkalmazni, vállalkozás-vállalkozás közötti jogviszonyra nem vonatkozik.

Nem vonatkozik a rendelet pl. a szerencsejátékokra, pénzügyi szolgáltatások szerződésére, ingatlan adásvételére, utazási szerződésre, üdülési jog vásárlására, ételkiszállításra. Nem minősül üzlethelyiségen kívül kötött szerződésnek a vásáron, piacon és közterületen végzett értékesítő tevékenység.

Ha a vállalkozás a szerződéskötést követő kapcsolattartáshoz telefonos ügyintézést biztosít, a vállalkozás biztosítja, hogy a vele kapcsolatba lépő fogyasztót a hívásért emelt díj nem terheli. Vagyis a rendelet hatálya alá tartozó vállalkozás, ha működtet telefonos ügyfélszolgálatot, akkor az csak normál díjas percdíjjal üzemeltetheti.

A vállalkozás az adott fizetési mód igénybevételéért a fizetési móddal összefüggésben felmerült általa viselt költséget meghaladó díjat nem számíthat fel.

A vállalkozás nem követelhet a fogyasztótól ellenszolgáltatást, ha olyan terméket értékesít vagy olyan szolgáltatást nyújt, amelyre nézve nem jött létre szerződés. A fogyasztó nyilatkozatának elmulasztása esetén sem lehet vélelmezni a vállalkozás ajánlatának hallgatólagos elfogadását.

A vállalkozás a kellékszavatosság, a termékszavatosság és a jótállás fogalmak pontos és megfelelő használatával köteles megadni a szerződéskötést megelőző előírt tájékoztatást olyan módon, hogy a fogyasztó számára világos és egyértelmű legyen az e fogalmak jelentése közötti különbség. A rendelet 3. mellékletben található erre mintatájékoztató.

Ha a vállalkozás nem tett eleget a rendeletben előírt valamennyi járulékos költségre vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének, vagy nem tünteti fel, hogy a termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, akkor a fogyasztó nem köteles megfizetni e költségeket. Vita esetén ezen tájékoztatási kötelezettség teljesítésének bizonyítása a vállalkozást terheli.

Ha a távollevők közötti, elektronikus úton kötött szerződés a fogyasztó számára fizetési kötelezettséget keletkeztet, a vállalkozás egyértelműen és jól látható módon, közvetlenül a fogyasztó szerződési nyilatkozatának megtétele előtt köteles gondoskodni arról, hogy a fogyasztó a szerződési nyilatkozatának megtételekor kifejezetten tudomásul vegye, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után. Ha a nyilatkozat megtétele gomb vagy hasonló funkció aktiválásával jár, a gombot vagy a hasonló funkciót könnyen olvasható módon fizetési kötelezettséggel járó megrendelés vagy ennek megfelelő, egyértelműen megfogalmazott felirattal kell ellátni, amely jelzi, hogy a szerződési nyilatkozat megtétele a vállalkozás javára teljesítendő fizetési kötelezettséget von maga után. Ha a vállalkozás nem tett eleget e bekezdésben foglalt kötelezettségének, a szerződés semmis. A semmiségre azonban csak a fogyasztó érdekében lehet hivatkozni.

Ha a vállalkozás távollevők közötti szerződés megkötését telefonon kezdeményezi, a telefonbeszélgetés megkezdésekor tájékoztatni kell a fogyasztót a vállalkozás nevéről, illetve annak a vállalkozásnak a nevéről, akinek a nevében telefonál, valamint arról, hogy a telefonhívás szerződés megkötésére irányul.

Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót indokolás nélküli elállási (illetve bizonyos esetekben felmondási) jog illeti meg. A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát

• termék adásvételére irányuló szerződés esetében a termék átvételének napjától,

• szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy naptári napon belül gyakorolhatja. A rendelet kimondja továbbá, hogy az elállási jogot a szerződés megkötése és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja a fogyasztó. Ha a vállalkozás az elállási, illetve felmondási joggal kapcsolatos tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, az elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.

A fogyasztók számára segítségül a jogszabály melléklete tartalmaz egy elállási nyilatkozat mintát is, ugyanakkor az elállásra irányuló szándékot nem csak e minta felhasználásával, hanem bármilyen, erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozattal jelezheti a fogyasztó. A fogyasztót terheli az elállási nyilatkozat megfelelő határidőben történő benyújtásának igazolása, így továbbra is javasolt az elküldött e-mailek másolatát lementeni, képernyőmentés készíteni, vagy a posta úton feladott küldeményt tértivevénnyel feladni.

A vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy naptári napon belül kell visszatérítenie a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (pl. postaköltség). Ha azonban a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az ellenszolgáltatás összegét, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését.

Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a fogyasztónak (pl. termékbemutatón vásárolt masszázsfotelt), akkor a vállalkozásnak saját költségén kell visszafuvaroznia a terméket, ha az jellegénél (pl. méreténél) fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát például:

• olyan termék esetében, mely nem előre legyártott, hanem személyre szabottan a fogyasztónak, megrendelésére készült;

• romlandó termékek esetében;

• olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (tehát az ilyen termék esetében is van elállási jog, ha annak csomagolását nem bontja meg a fogyasztó);

• lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

• hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

• lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki.

Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződéshez vagy a távollevők között kötött szerződéshez járulékos szerződés is kapcsolódik, a fogyasztó elállási jogának gyakorlása a járulékos szerződést is felbontja vagy megszünteti. Vagyis ha a fogyasztó pl. egy termékbemutató keretében hitel felvételével vásárolta meg a készüléket, a készülék vásárlásától való elállása egyben a banki hitelszerződést is felbontja, illetve megszünteti. A rendelet szerint a vállalkozás köteles erről a hitelt nyújtó pénzintézetet tájékoztatni, az ezen hitelszerződés felbontásából eredő költségek a fogyasztóra nem terhelhetők. Továbbra is ajánlott azonban a hitelező bank fogyasztó általi közvetlen értesítése is.

Fontos, hogy az elállási jog a  higiéniai termékekre nem vonatozik!- azaz csak bontatlan csomagot tudom visszavenni. 

Bővebben itt olvashatja: http://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasi_hianya.html

 

 

 

  • :
  • facebook.com