Vásárlási tájékoztató

A honlapon található árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák.

Az árak és a készlet tájékoztató jellegűek, hivatalos ajánlattételnek nem minősül! Az árváltozás jogát fenntartom! 

 

A kiszállítást Szőllős Roland egyéni vállalkozó,a hímzett termékek készítője koordinálja.  

A csomagküldés GLS Hungária Kft. futárszolgálat útján történik. A szállítási költség minden esetben a futárszolgálat díjszabása szerint meghatározott összeg. A rendelések feldolgozása és postára adása munkanapokon, hétfőtől-péntekig 8.00-16.00 óra között történik.

A postázás módját az Önök igényei szerint rugalmasan kezeljük!

Amennyiben ettől eltérő szállítási módot preferál, kérjük jelezze a 06-30/876-9576-as telefon számon.

 

Fizetés szállításkor utánvéttel:

 

A vásárló az Interneten keresztül leadott megrendelést a csomag kézhezvételekor, utánvéttel, a futárnak fizeti.

 

Szállítási feltételek:

 

A szállítási költségek minden esetben a Vevőt terhelik.

A szállítási költség a GLS Hungária Kft. díjszabása szerinti, utánvételi összeg nagyságától függ.

A szállítási költség - a gondatlan, szakszerűtlen kezelésből eredő sérülések, a csomag részleges, vagy teljes elvesztése, vagy megsemmisülése esetére - kártérítési fedezetet is (csomagbiztosítást) tartalmaz.

 

A megrendelt áru kiszállítását a GLS Hungária Kft. végzi.

 

Az áru kézbesítése munkanapokon, munkaidőben (8-16 óra) történik.

 

Amennyiben a szállító többszöri próbálkozásra sem tudja kézbesíteni a csomagot, és a csomag meg nem érkezését ügyfélszolgálatunkon jelzi a Vásárló, a postaköltség újbóli felszámításával újra kipostázzuk a csomagot.

 

Amennyiben egy címről több alkalommal is visszakapom a csomagot, a megrendelést törlóm, és a továbbiakban csak előre fizetés esetén küldöm ki a megrendelt árut.

 

A küldemény átvevője köteles az átvételkor a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni és nyilvánvaló, a küldemény külső csomagolásán észlelt, felismerhető károkról a fuvarozóval közösen a sérülés jellegét, mértékét, feltehető okát, valamint a kár részletes leírását tartalmazó jegyzőkönyvet felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a GLS Hungária Kft-nek haladéktalanul bejelenteni. Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.

 

Előforduló áruhiány esetén küldje el címemre a jegyzőkönyvet, és pótolom a hiányzó árucikket. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében kérem, őrizze meg a csomag kifizetését igazoló bizonylatot.

 

Személyes átvétel:

Lehetőség van személyes átvételre, ebben az esetben a fizetés módja készpénzes fizetés, amely a termék átvételekor kell hogy kiegyenlítésre kerüljön. Ebben az esetben nincs postaköltség.

A csomag átvételére előre egyeztetett időpontban van lehetőség.

  • :
  • facebook.com